Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
فهرست بازيکنان موردنظر قلعه‌نويي مشخص شد

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

فهرست بازيکنان موردنظر قلعه‌نويي مشخص شد

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

فهرست بازيکنان موردنظر قلعه‌نويي مشخص شد

ه گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال لیست بازیکنان مورد نیاز خود برای همراهی این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر را به بهرام افشارزاده تحویل داد که در جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفته شد این لیست در اختیار کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه قرار بگیرد.

کاوه رضایی و بابک حاتمی (سایپا)، محسن مسلمان (ذوب‌آهن)، رسول نویدکیا (سپاهان اصفهان)، رضا عنایتی (پدیده خراسان) و میلاد نوری (بازیکن پیشین پیکان) بازیکنانی هستند که مدنظر سرمربی استقلال هستند. قلعه‌نویی ضمن ارائه فهرست بازیکنان موردنظر خود، اعلام فهرست بازیکنان مازاد استقلال را به پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان موکول کرده است.

ظاهراً مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفته‌اند که در ازای پیشنهاد سپاهان به آندرانیک تیموریان، رسول نویدکیا را با این بازیکن معاوضه کنند. البته تیموریان از این پیشنهاد اطلاعی ندارد و مسئولان باشگاه استقلال منتظر فرصتی هستند تا با این بازیکن در خصوص مبادله‌اش با نویدکیا صحبت کنند.

رضا صادق‌پور، عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: قلعه‌نویی امروز فهرست بازیکنان موردنظر خود را به صورت مکتوب تحویل بهرام افشارزاده داد و قرار شد که در کمیته نقل‌وانتقالات شرایط این بازیکنان بررسی و شرایط حضورشان در استقلال فراهم شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:لیست خرید استقلال, قلعه نویی, لیست بازیکنان مورد نظر امیر قلعه نویی, | 21:59 | نویسنده : asal-njr |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.